Jag sover hela tiden

Vaknade för en stund sedan, hur fan ska jag sova nu? :( Hahah fett keff jag är somnar hela tiden. Skulle "vila" framför tvn sen däcka jag, vad bra kommer säkert vakna 4 imorgon. Sen så har jag saknat skolan, helt seriöst. Utan skola har man fett dött liv. Okej man kan vara med vänner dygnet runt och så men man har ingen ordning i livet. Kolla vilken tid jag lägger mig och sen sover bort hela dagen, det är inte bra varken fysiskt eller psykiskt. Jag kommer vara skit seg när skolan har börjat. Men hissar ändå skolan! Har saknat min klass :(

Vet inte vad jag ska göra nu. Jag kanske sätter på en film vet inte. Har några filmer jag fortfarande inte sett på, dans filmer och sånt. Är inte så intresserad av sånt men nu är jag sugen på en sån film. Sen har jag The Love Guru. Har inte heller sett den men nu ska jag välja en. Kraaaaaaaam =)


Welcome to the life BITCH SABINA :D HAHAH älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis vf svarar du inte på medd :(

2009-12-24 @ 01:01:43
Postat av: ASENA

orkar inte skicka sms därför :)

2009-12-24 @ 01:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0