4/2-2010

Tjena folket. Såhär dålig start, på att blogga alltså. Igår så glömde jag faktiskt att vi hade en blogg... Okej fett dumt men vet inte glömde helt enkelt. Sabina har tydligen ingen internet, varför måste det bli så när VI ska blogga? Tänkte berätta lite om igår och idag.

Igår kom Alma till mig så vi bakade kladdkaka och sen pratade en massa. Och sen stickade vi också massor. Juste, vi gick ut och spelade basket. Ja när det var snöstorm. Vi träffade på killarna på väg hem från skidresan i romme. Helt galna som vanligt.

Idag var det en helt vanlig dag sådär riktig skola. Alla jobbade bra. Idrotten var ganska lyckad tyckte Titte, även vi. Alla verkar ha mognat just den här terminen, såhär gulliga vi är :D Sen hade vi en oväntad matte "prov", det var mer som en test. Alla fick panik haha. Sen jobbade vi som vanligt och Alma märker allt! Jag jobbade helt vanligt var inne i matteboken sen plötsligt började jag tänka på en person i kanske 5 sekunder? Jo vem hör man? Alma! "ASENA SLUTA TÄNKA PÅ DU VET VEM!" Alltså jag dör för henne, hon är bäst. Slutade typ 20 i 4 och nu sitter jag hemma. Har fått ont i magen hela dagen så ska vila sen dra till träningen. Lägger in dagens klädsel efter maten, ha det bäst så länge! :)

Bilder från de senaste dagarna:


Sista gången, byebye :(


Största gamen :)


Alma och jag lär oss att sticka, höll på att bli galen helt seriöst.



Helt inne, om inte jag skulle grååååååta av hur arg jag blev.


Arafat lär Janne att göra west side haha typiskt våra killar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0