För mycket chill

Sitter här och läser ett brev jag har fått, älskar att få brev känner mig cool hahah ;-) Ni vet hur jag menar, det är inte alltid vi snorungar får brev? Hur som helst slutade 3 idag ganska sent, orkade inte gå till turkiska lektionen som började 8 så dagen gick snabbt. Vi hade inte syslöjd så ja riktigt chill var det. Det var inte nån speciell dag faktiskt, det börjar bli för "chilligt" i skolan. Vi får bara läxor i SO sen har vi matte prov nästa vecka. Förra terminen var däremot kaos, press från alla håll. Ska inte lägga öga nu. Vi fick tillbaka våra provdiagnos eller vad man ska kalla dem. Resultatet var katastroft enligt läraren, då menar han klassen. För mig gick det rätt bra, bara 2 fel och en av dem var slarv fel. Sista lektionen kom Nerma till skolan för hon skulle hämta sin skinnjacka som halva klassen hade på sig idag...


Såhär cool Ali :)


Skinnjackan var för kort, varför så lång långben ;P




Cooling Gabbe


Coolast haha... efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0