9 januari 2010

Egentligen orkar jag inte skriva något, på riktigt har tappat blogg känslan. Hur som helst har packat färdigt och så förutom skol böckerna, varje ämne herregud skit jobbigt. Jag har inte berättat så mycket om resan men ska göra det nu.

Vi ska åka till Idre med idrottsgruppen (elevensval). Vi åker imorgon 10:15 med buss. Det kommer ta 8 timmar tills vi är framme där. Sen kommer vi vara där fram till torsdag och då kommer vi hem, ytterligare en 8 timmars resa, tråkigt. Men bussresor brukar ju vara roliga. Så kommer inte kunna blogga på 4 dagar, sorry. Kommer missa träningar buhu :(

Aja är skiiiit trött skulle somna här och nu. Chattar med Sabina och hon har typ skrivit allt om dagen. Jag ska duscha sen lägga mig shit vad onödigt det känns att skriva men hejdå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0