En massa plugg redan

Hejhej. Sitter hemma just nu och kom för en stund sedan. Våra lärare gillar att köra på... väldigt hårt. Vi hade RIKTIGA lektioner redan första dagen, jätte roligt. Vi hade matte och svenska lektion. Hela klassen var i skolan 8.30 och vi började 9.30 så vi softade en timme i uppehålls sen hade vi lektionerna och slutade. Jag och Alma fick världens läxor. Sen hade vi "möte" med idrottsgruppen, vi satt i en timme och pratade hur det skulle vara där i Idre. Jag berättar senare om resan om jag orkar. Johan sa typ att det är -30 grader? Shiiit. Jag har inget speciellt att göra ska bara chilla, läsa om boken kanske. Hahah jag blir såå påverkad av saker.

Aja det här ska göras, läxor under dagarna vi är borta från skolan.
- SO häfte, läsa, svara på frågor osv osv. Det är inte lite.
- Engelska läxa. Beskriva hur det är i Idre osv osv..
- Matte. Jobba fram till diagnos. (procent)
- No. Läsa läsa och återigen läsa sen svara på frågor.
- Svenska, läsa ett kapitel i boken.
- Bild. Ta bilder där borta i Idre och göra en redovisning.

Hallåå det här var ju skit mycket, kommer aldrig orka. Och sen bild från ingenstans haha. SEN så är det bara för mig och Alma, :(

Kommentarer
Postat av: tugce

Haha oj lycka till!

2010-01-08 @ 15:40:53
URL: http://tugcetugcetugce.blogg.se/
Postat av: Arnella

Det kallar jag skola.

2010-01-08 @ 15:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0