MATCH!

Ska försöka orka blogga lite nu.. lata mig. Men bloggen känns rätt oviktig nu haha eller jag har ingen lust att skriva. Men ska berätta lite om idag som var.. RASISTISK!

Vaknade runt halv 10 mamma tvinga mig gå upp hon säger att jag hela tiden är hemma. Så jag fixade mig lite, sen åkte vi runt 20 över 10 till Rinkeby. Alla va där dem stod som en bunt kycklingar haha vi hade inga bilar tydligen. Och när vi kom med vår bil så var det fortfarande spelare över som inte fick plats. Så jag bestämde mig för att åka hem eftersom jag ändå inte skulle spela. Blev lite sur haha, ville kolla på matchen. Aja stötte på en massa gulliga personer i stationen haha :D en kvinna kom till och med fram till mig, började snacka med mig och frågade om jag behövde sl haha skit trevlig tjej.

 Satte mig i bussen sen ringer Asena och säger att jag ska av i Tensta C. Merve och Eda hade gått iväg vet inte vad som hände där. Gick av i Tensta, de va galet dött dära ingen människa syndes till. Satt och frös sönder och hoppades på att pappa skulle komma med bilen och hämta upp mig. Och dem gjorde det haha :D blev fett glad. Vi åkte snabbt tillbaka till Spånga för att jag skulle hämta match kläder och sånt. Va ju tvungen att spela. Fick lite panik så jag skyndade mig som fan sen åkte vi till Södertälje.

Asså wäääääh Södertälje ligger på fucking andra sidan sverige det va skit långt dit. Vi mötte några snorungar som hade största käften, en hade typ sagt till Asena va kollar du på? :s SKA HON KOLLA UPP I TAKET ELLER?! fucking snorunge asså jag braaaaaaaaaann önskar jag va Asena i den sekunden gud vet vad jag skulle gjort med henne plus att jag känner igen henne från en tid långt bak. Aja skitungar vann oss med några poäng. Vad kan man göra när domarna va rasister fucking sne ansikten, vi va nära på att döda dem önska Shaker va där han skulle ätit dem på plats, vi får knappt säga ett ord till varken domarna eller motståndarna man blir direkt avstängd eller något liknande.

 Aja på vägen hem snackade jag Asena och Chilan om aaallt och alla. Fick veta en massa saker också asså herregud man dör av garv.. Sen lämnade vi av Asena och sen Chilan i Tensta. Och ja har sovt sen jag kom hem är skit trött fett skönt! att äntligen vara trött. Aja det va dagens ska kanske senare dra hem till Alma måste pluggish men ja, har inget att skriva om mer. Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0