Morgon inlägg


Svarta leggings Gina T.
Svart linne H&M.
Grå kofta Gina T.

Godmorgon alla! Vaknade 5 haha. Vet inte varför jag vaknar så tidigt, blir arg. Jag vill sova! Men jag kan inte.. det går inte. Jag vaknade och gjorde typ ingenting, fick skit ont i magen också. Sen kollade jag igenom boken jag läste, jag läste om och om igen samma mening. Så fin :( Hur som helst är klar och ska snart dra ut och träffa Alma. Sen ska vi till skolan. Vet inte ens när jag börjar egentligen men jag tror vi börjar 8.30. Jag skriver om jag orkar när jag kommer hem. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Arnella

Fint fint!

2010-01-08 @ 15:46:06
Postat av: ASENA

du e fin ;)

2010-01-09 @ 09:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0