Paaaaaallar inte skriva

SHO. Har inte uppdaterat för har inte orkat sitta vid datan. Eller jag somna 12 typ och vaknade 16. Sen gick jag till träningen som var uppe och ner. Alla var lata ingen orkade göra något vi skrattade för ingenting och puttade varandra med flit haha. Hur som helst duschade precis eller badade rättare sagt. Läste ut boken Shoo len. Hur tuuuuung får en bok vara, jag var helt inne i den och kunde inte sluta tänka på boken i flera dagar. Slutet var ändå sorgligt. Jag läste som en galning, dag, natt, matbordet, framför tvn, datan överallt och sen i badet hehe. Jag ska iaf börja ta på mig nu sen kamma håret och sånt, tömma diskmaskinen, platta håret och sen sova om det går. Skola imorgon. Jalla bye vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0